خدا واست نامه نوشتم...
 
زیر باران باید رفت چشم ها را باید شست
بهترین عکس ها ، لطیفه ها ، اس ام اس ها،داستان خنده دار ،شعرها زیبا و عاشقانه،طنزوهرچی که تو بخوای
یک شنبه 29 خرداد 1390برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : رضا امیدی

 عمو زنجیر باف...

نه خیر               
سلام خدا جونم...

میشه من استفا بدم؟

میشه من از زندگی سگی...از
لبخندهای زوری...اشک ریختن شبانه در حالیکه بالشم رو گاز میگیرم استفا
 بدم...
میشه من از زندگی...کار...مرد بودن...استفا بدم؟ میشه من دیگه به دنیا نیام؟میشه این زندگی که تموم شد من رو معاف کنی؟

میشه همونجا...

برزخه بهشته؟جهنمه چیه که همه  معلم های دینی ادعا
میکنن از همه جزئیاتش خبر دارن همه پاداشها و جزا ها رو باهام حساب کنی؟؟؟؟؟

حالا اگه هم باید به دنیا بیام اقلا بذار مرد باشم...قدم بلند باشه...خیلی موفق باشم و خیلی اعتماد به نفس داشته باشم...خدا جون میشه
باز هم تک بچه باشم؟میشه بازم مامانم مامانم باشه؟بابام بابام باشه؟
خدایا میشه قبل رفتن دلمو خنک کنی و بذاری ببینم اونهایی که آزارم دادن
به مجازات رسیدن؟؟؟؟؟حالا یه عذر خواهی کوچولو هم برام بسه باشه؟؟
خدا جونم ببخشین ها نمیخوام ازم دلگیر بشی...من ناشکر نیستم...این نامه
رو هم پاره کن...فقط کمی دلم گرفته بود...جالا حالم خوبه...؟؟؟؟؟
 دوستت دارم!!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هوا هروقت که بارونیست! توفکر من چراغونیست... و آدرس reza.baran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 267
بازدید کل : 47124
تعداد مطالب : 40
تعداد نظرات : 26
تعداد آنلاین : 1